Rabu, 23 Oktober 2013

By Road To Malaysia Project: Memandu sekeluarga dari London ke Jitra

Sebuah keluarga sedang membuat perjalanan memecah rekod kembali ke tanah air dalam perjalanan jalan raya yang akan mengambil kira-kira 75 hari. Jamalullai Ismail , 44, pengasas By Road To Malaysia Project, sedang menjalankan cabaran bersama isterinya, Sofinee , 38, dan empat orang anak : Sabeera , 17, Sumrah , 13, Syameem , 15, dan Seif , 10 dengan menaiki kereta 1998 Mercedes Sprinter. Bermula di kediaman mereka di Seaham, Sunderland, United Kingdom ke Jitra, Kubang Pasu, Kedah. Mudah-mudahan mereka sekeluarga dipermudahkan, berjaya, dan dirahmati Allah Taala seterusnya mudah-mudahan mereka menjadi tetamu di Nurmas Homestay Jitra dengan percuma. 









https://www.facebook.com/byroadtomalaysia



2 ulasan:

  1. Salam,

    Ada kosong ke on 14 and 15 December tu? Boleh check tak our motorhome fit tak masuk dalam parking? panjang 8 meter, tinggi 3 meter, lebar 2 meter. Nanti let us know at fb message or email. Thanks Sofinee

    BalasPadam
  2. Sangat berbesar hati sekiranya Tuan/Puan Sekeluarga dapat menginap di rumah ini. Tempahan 13, 14, 15 dan 16 December khas buat tuan/puan sekeluarga PERCUMA.

    BalasPadam